piątek, 28 grudnia 2012

Prolog.

   Czy zastanawialiście się kiedykolwiek jak to jest być niezauważonym człowiekiem? Szarą myszką, pomiataną przez społeczeństwo, uważaną za niezbyt poważną? Myślę, że niektóre z was są podobne do tej osoby, podobne do mnie.
   Mam na imię Victoria. 10 czerwca skończyłam 18 lat. Po za tym, iż mieszkam w jednym z najbardziej odwiedzanym, lubianym, imprezowym mieście na kuli ziemskiej - Londynie, w moim życiu nie dzieje się nic bardziej ekscytującego. Chodzę do colegg'u w centrum miasta. Mam jedną naprawdę zaufaną przyjaciółkę o imieniu Kate( miła szatynka z piwnymi oczami, niewiele wyższa ode mnie, zabawna, z poczuciem humoru, chłopcy wręcz lgną do niej). No, ale przecież nie ma się czemu dziwić, w końcu kto zechciałby rozmawiać z kujonkom o okularach grubszych niż okna. Na co dzień blond włosy związuję w warkocza, czekoladowe oczy podkreślam lekko kilkoma nic nie znaczącymi muśnięciami tuszem. Niestety nic spod okularów nie widać. Po za rzęsami wszystko pozostawiam naturalne. Mój ubiór nie jest rzucający się w oczy ani wyzywający. Określiłabym go raczej jako stonowany, delikatny. Mieszkam w domku jednorodzinnym na obrzeżach miasta. Mam własny pokój koło brata John'a. Moje cztery ściany są koloru zielonego z drobnymi brązowymi elementami. Na szczęście posiadam własną łazienkę, co zaoszczędza mi kłótni z bratem. Rodziców często nie ma w domu. Podróżują. No cóż, taka ich praca. Mama - Rosalie jest fotografem, a tata - Leon kierowcą. Nie w każdej rodzinie jest tak, że to właśnie matka rozwija karierę, a ojciec jej towarzyszy. Nie mam na co narzekać, wszystkiego czego potrzebuję to dostaję, a przez ciągłe wyjazdy rodziców zżyłam się z John'em. A wracając do mojego brata. Jest on na swój sposób przystojny, dziewczyn mu nie brakuje. Śmiało można mu nadać miano typowego podrywacza, jednak kiedy go potrzebuję, zawsze mnie wysłucha. Nie jest człowiekiem pozbawionym uczuć.
   Niedługo koniec szkoły. Rozpoczynają się wakacje. Czas, w którym wiele nastolatek poświęca na wybawienie się puki są młode. Jasne, można i tak, tylko moim zdaniem ładne dziewczyny mają łatwiej. Osobiście wolny czas pożytkuję w sposób dość nietypowy. A mianowicie już zapisałam się na kandydatkę do pracy w MSC ( MilkShake City).
   Jednakże zwykły, spokojny świat Tori rujnuje propozycja Kate, której ona ulega. Czy jej dotychczasowa rutyna zostanie przełamana? Czy Victoria znajdzie nowych przyjaciół, a co więcej, długo wyczekiwaną "wakacyjną miłość" ?

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zapraszam do czytania :]
Mam napisane już 4 rozdziały, czekają tylko żebyście to wy je przeczytali : >>
Rozdział 1 dodam jak pod prologiem znajdą się 2 komentarze :DDD (kto wie może już dzisiaj?)
Frodo♥


6 komentarzy:

  1. Cześć dzięki za komentarz na moim blogu.
    Twój zapowiada się genialnie czekam ze zniecierpliwieniem na następny rozdział.
    xx Julia

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawie. Myślę, że powinnaś pochodzić po blogach i poinformować ludzi o twoim blogu. Powinnaś ich jakoś zachęcić, by z zaciekawieniem tutaj wchodzili. Moim zdaniem powinnaś też poczekać z pierwszym rozdziałem, by opowiadaniem zainteresowało się więcej osób. Oczywiście jeśli blog w dalszym ciągu będzie ciekawił to będę go czytać na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę przyzna że zapowiada się ciekawie ! :D Chociaż czytam to juz 2 raz -.- xD : *

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się zaczyna :)
    Zapraszam na mojego bloga.
    http://najpiekniejsze-chwile-w-zyciu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń